Phuu

Nu är städningen och lite plugg klart..men trots att jag nu suttit och pluggat 2 1/2 timme i sträck så är det fortfarande mycket att göra. Suck.
Snart ska jag iaf iväg och träna med mamma på friskis och svettis. Funderar på att köpa träningskort där istället för på Farsta Hallen där det alltid är så mycket folk. Sen underlättar det ju också om man kan träna inne i stan för då behöver jag inte åka en omväg till gymmet när jag inte har några kläder med mig. Brukar oftast sluta med att jag stannar hemma då.

Vi ska på ett vanligt gympapass..är lite småorolig hur detta ska gå då jag inte tränat på länge men nu är det dags!

Tränar ni? Och isåfall vart?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0