Pay it forward

Sitter i soffan med en kopp te med honung i. Förstår inte varför jag aldrig blir av med min förkylning, men såhär är det varje höst så man borde ju vara van vid det här laget.
Just nu har det börjat en film på kanal 5 som heter Pay it forward (skicka vidare). Har sett den förut och har för mig att jag tyckte om den så den sitter jag och kollar på nu.

Har inte haft så mycket tid för plugg idag, eller jo det har jag men det har helt enkelt inte blivit så mycket av det. Jag tycker att det jag läser nu är ganska intressant och därför underlättar ju det. Men saken med att plugga är att man alltid har något bak i huvudet som man borde göra och därför kan jag inte riktigt slappna av även fast jag försöker.
Blev kanske lite flummigt det där.
Nej nu ska jag försöka koppla av och kolla på filmen, de kommande dagarna blir nämligen fulla av plugg så det är jag nog värd :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0