Lördag

Igår funkade inte mitt internet men idag verkar det på igen, skumt men aja.
Har precis gjort en beställning av kläder från Halens. Om ett tag ska jag åka in till stan och möta Tina för att kolla på Patrik 1,5 filmen. Ska bli så sjukt kul att träffa Tina för det var ett tag sen. Filmen har jag hört ska vara bra och bara trailerna är ju hur rolig som helst så det här blir nog bra :)
Bakis idag för igår var jag, Camilla och Malin på Södermalm. Kvällen slutade inte så kul så nu känner man sig lite mätt på krogen för tillfället men det kanske bara är pga att jag är bakis, vem vet,haha.

Här kan du se trailerna till Patrik 1,5

Hoppas ni får en trevlig lördagskväll!



Kommentarer
Postat av: Malin

"Kvällen slutade inte så kul"?? Har jag missat något?

2008-09-15 @ 11:54:09
URL: http://malinoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0