Inställd föreläsning och mycket plugg

Hade en lektion idag mellan 9-12 och sen klockan 13 skulle föreläsningen börja men kvart i ett ser vi att den är inställd på grund av sjukdom. Kom föreläsaren på helt plötsligt att hon var sjuk eller? Man undrar ju..aja hur som helst så åkte jag hem, köpte med mig lite god frukt, lite choklad och en tidning och gick hem och latade mig ett tag.

Sen har det varit plugg för hela slanten..visst är jag duktig?!

Blev bjuden på fotbollskväll hos Love ikväll men tror inte att jag hinner det tyvärr. Mycket läsning just nu och eftersom jag har lovat mig själv att bli bättre på att läsa kurslitteraturen så får jag helt enkelt strunta i matchen och läsa istället. Tråkigt, men vi får umgås i helgen istället Love :)

Nu ska jag nog ta och laga lite mat om köttfärsen har tinat färdigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0