Fotbollsmatch och en cider

Blev att jag åkte till Love iaf..tyckte att jag var värd det efter lite läsning idag. You only live once, det uttrycket tycker jag om :)
Sverige vann över Ungern med 2-1. Ungern gjorde sitt mål i övertid..varför känns detta så bekant när det gäller Sverige. Varför tappar de "alltid" i övertid. Vet att det var så med en annan match (kanske flera) i somras. Störande tyckte pojkarna men jag var glad ändå..de vann ju liksom! :)

Efter vinsten gick vi (Love, Niklas, Robin, Jonas, Camilla o jag) till ett hak och tog en cider. Det är så sunkigt det där haket så det är nästan pinsamt att vara där. haha..kanske börjar bli för vuxen av mig, vad vet jag.

Nu är jag iaf hemma igen och helt slut så nu blir det sängen för min del.
Hur har eran kväll varit?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0