Bra shoppingdag

Idag är jag ledig från skolan. Åkte in till stan på förmiddagen för att lämna tillbaka två kursböcker. Sen skulle jag bara in på H&M för att strosa runt lite men jag kom ut därifrån lite fattigare :) hehe.

Har ju som sagt ingen kamera men ni får nöja er med de här bilderna från webcamen så länge: (vet, skittaskig kvalitet på en del)


Två t-shirtar 98:-, en vit och en blå- och vitrandig.

2 bh:ar 149:-/st och sen underdel till vardera ca 59:-

Mörkgrå benvärmare som ska bli mysigt att ha nu i höst. Tror att de kostade 69:-

sist men inte minst en brun väska 179:-


Ego bild när jag som var som nöjdast efter shoppingen,haha.

Ä
r väldigt nöjd med mina köp(som ni ser på bilden ovanför haha)..väskan är jag lite osäker på men tror att jag tycker om den. Annars får jag väl lämna tillbaka den helt enkelt. Behövde verkligen lite nytt i garderoben och jag har inte shoppat på hur länge som helst så det gjorde jag idag med gott samvete :)

Kommentarer
Postat av: Kikki

Jag vill också shoppa!!!



Tack så mycket :D

Jag tror också det ;)

Ska försöka komma ihåg att spela den låten när Bubba kommit så får jag se reaktionen live istället :)

2008-09-09 @ 16:27:57
URL: http://minbubba.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0