What a night

Herregud vilken kväll vi hade igår. Blev nog lite för mycket drinkar men kul hade vi. Vi höll på ända till klockan 5 imorse. Vettetusan hur vi orkar det men efter några timmars sömn nu känner jag mig inte så jättebakis men det kanske kommer.
Tog en dusch direkt när jag vaknade och gud så skönt det är..man vaknar till lite.

Tog en massa bilder igår så de kommer upp lite senare för just nu orkar jag inte röra mig ur fläcken och hämta kameran och sladden.
Väskan som jag köpte i Valencia gick sönder igår också..bandet lossnade från ena sidan men det är väl bara att sy dit antar jag. Inte världens bästa kvalitet när den kostade 60 :- ;)

See you later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0