Voy a Valencia mañana

Endast ett par timmar kvar innan vi åker till Valencia. Eller okej, planet lyfter vid halv 4 imorgon.
Ska bli så himla roligt att träffa min systeryster igen. När vi var små var vi väl inte bästisar direkt men vi har väl alltid funkat tillsammans. Nu när vi är äldre är jag så glad att jag har min syster. Tänk vad roliga saker jag får göra för att hon får för sig att plugga spanska i tre månader :)
Jag har läst spanska i sju år men efter två månaders intensivkörning så är syrran grymt mycket bättre än vad jag är.
Me llamo Elin. Vivo en Bandhagen. Det är väl typ såna grejer jag kommer ihåg.
Synd att jag inte dricker öl för det kan jag iaf beställa..una cerveza por favor!

Nu ska jag packa lite till så blir det ett till inlägg innan pappa kommer och hämtar mig ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0