Visdomstand eller vad kan det vara?

Har haft ont i ena sidan av munnen längst bak sen i söndags morse. Trodde att jag hade bitit mig hårt då det kändes lite så bak i "köttet" men det brukar ju inte göra ont så här länge så nu börjar jag undra lite.
Har känt flera gånger där bak och på den sidan där det gör ont är det som en utbucknad om ni förstår, som en knöl fast det vill jag inte skriva för då tror jag att det är cancer. Nu undrar jag om det är visomstanden som är på väg fast det gör ju liksom inte ont i tänderna där bak utan t.ex. när man trycker på kinden utifrån eller när jag tuggar på den sidan.
Vad tror ni att det kan vara?

Gurgla med Listerine på kvällarna går inte heller, och idag när jag busade med barnen och skulle göra pruttljud på deras små magar så gjorde det ont. Och då gör det ont i mig själv att jag inte kunde fortsätta trots att de skrattade så mycket. Barnskratt måste vara det vackraste som finns för öronen :)


Kommentarer
Postat av: emma

Ja, nu får jag faktiskt skärpa mig, hihi :)

Nu kom en bild iaf. Har massa bilder jag inte lagt ut än från i somras och sen-sommaren och början på hösten :)

2008-10-07 @ 20:10:35
URL: http://litenemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0