Valencia, aguí vengo!

Förstår ni rubriken? Det betyder iaf Valencia här kommer jag :) hihi
Nu är pappa här och jag har precis lagt ner allt i resväskan. Inatt sover jag i Farsta och imorgon vid tolv åker vi till Skavsta. Åker med Ryanair till Valencia. Hoppas ni får en mysig helg vad ni nu ska göra (ni får gärna berätta så har jag lite kul att läsa när jag kommer hem sen!). Vet inte om det blir någon mer när jag är borta, kommer väl ha fullt upp men när jag har vaknat på tisdag så ska jag berätta hur resan var!

Kram på er alla!


Min fina syster i Valencia. Nu kommer jag äntligen! :)

Kommentarer
Postat av: mikaelam

sv; Så nu är du med i tävlingen :D

2008-10-17 @ 21:51:10
URL: http://mikkaelo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0