Shopping och bilder från delfinshowen :)

Blev shopping med Camilla efter skolan. På lördag ska vi på hennes morbrors + kompis 40- årsfest och ville hitta något fint tills dess. Jag provade en del klänningar och tillslut fick en svart söt klänning från H&M följa med mig hem.
Den får ni se imorgon för jag är helt slut och orkar inte röra mig ur fläcken,haha.

Istället för bild på klänningen kan ni få se lite bilder från delfinshowen i Valencia:

På detta ställe fick jag äntligen se en delfinshow igen! Underbart

Häftig bild tycker jag..tagen med syrrans systemkamera.

Här hjälpte delfinen killen upp ur poolen. Hur i h*vete lär man de allt?

Så fina... jag hade gärna hoppat ner i poolen med dessa djur.

Tack till publiken!

Kommentarer
Postat av: mikaelam

sv; ja, jag antar det. Men det känns tungt, välldigt tungt just nu. Men folk säger att första kärlek är svårast att komma över, eller iaf jobbigast.



Jo, hah har blivit en hel del kärlekslåtar & gråtande. Tack <3

2008-10-27 @ 22:35:56
URL: http://mikkaelo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0