Tisdag

Internet låg nere från söndagkväll till igårkväll så därför har jag inte bloggat nåt. Trött när det blir sådär..får ta och skaffa mig nåt eget snart,haha. Man kan inte alltid lita på grannen ;)
Idag är jag ledig från praktiken för vi har basgruppsdag i skolan. Ska på studiebesök på kunskapsskolan och sen slutar vi. Skönt men totalt onödigt. Hade varit 100 gånger roligare att vara på praktiken även fast det såklart är skönt att vara ledig från klockan 11. Ska tvätta och fixa en massa då innan resan på fredag. Valencia ska jag till förresten, Kicki gissade rätt :) hehe

Nu sitter jag och slänger i mig lite frukost innan jag ska dra.
Ha en bra dag hörrni så hörs vi (förhoppningsvist) i eftermiddag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0