sos please someone help me

SOS Familj har jag suttit och tittat på ett tag nu och hjälp säger jag bara. Att ungar kan bli sådär, klart man skrek lite och så ibland när man var tonåring men jag var ju en ängel jämfört med den här tjejen det handlade om idag.
Sen är det väl synd om tjejen (12 år) då hon sökt uppmärksamhet men då hennes bror var sjuk så fick han väl mer och tog mer tid från hennes mamma.
Svårt, ja det är det iaf.

Däremot håller jag inte med kvinnan som hjälper de då hon säger att det är okej för tonåringen att ha sin jargong. Varför ska det vara okej att kalla sin mamma för jävla idiot? Okej, visst choose your battles men säger man inte stopp från början så blir backen bara brantare och brantare..som det blev för denna familj.
Nu är det reklam igen men jag gissar ju såklart att d et slutar bra men att mamman får kämpa för att upprätthålla ordningen sen i flera år. Vi får hoppas för deras skull att de lyckas!

Kommentarer
Postat av: emma

haha, jag vet. På vissa bilder ser hon verkligen äldre ut än vad hon egentligen är :) Tider flyger verkligen iväg .. låter klysche-aktigt, men det stämmer så otroligt .

2008-10-07 @ 20:59:30
URL: http://litenemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0