Shopping

Idag har jag fyndat en tröja på Gina Tricot. Älskar den affären, billigt men tyvärr blir det ju så att alla har de kläderna då. Men strunt samma :)

Den här fick iaf följa med mig hem. Är lite osäker på när man kan använda den men tyckte om färgen. Den gör sig inte rättvis på bilden, var svårt att ta en bra bild så att färgen framhävs på rätt sätt men det är mörklila, så vet ni!
149:- kostar den så det var ju ingenting.

Shoppade även lite till min mamma som fyller år på onsdag. Då blir det lite kalas hemma hos föräldrarna för att fira henne. Nöjd med det jag köpt, men kan inte visa det här ifall hon tittar. Vet inte ens om hon kan min bloggadress förresten. Vill egentligen inte att mina föräldrar ska läsa bloggen så som de gör med syrrans då de inte behöver veta om allt jag gör.
Lät lite som en tonåring där känner jag men bloggen skapade jag för min egen skull och sen är det ju bara ett plus med er läsare :)

Kommentarer
Postat av: mikaelam

sv; haha, Jag tror faktiskt att jag ska pröva på friskis :)))

2008-10-06 @ 20:37:31
URL: http://mikkaelo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0