Nya klänningen

Köpte den här klänningen på H&M för 299:-. Riktigt bra pris tyckte jag och eftersom jag ska på 40-års fest på lördag passar denna perfekt. Så himla söt tycker jag!




Såhär ser mönstret på klänningen ut. Man kan även välja om man vill använda banden på klänningen eller om man vill ha den som en tubklänning.

Nu skulle jag bara vilja hitta ett par pumps att ha till och en fin väska. Haha går kanske lite överstyr här känner jag. Med tanke på att jag inte är någon miljonär direkt.

Vad tycker ni om klänningen?

Kommentarer
Postat av: a n n a

wow, den får du gärna låna ut till nyår eller vid ngt annat festligt tillfälle;)

snygg syrran!

ps. vem fyller 40?

2008-10-30 @ 20:20:05
URL: http://annaoting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0