Let me be the one you got, when you need to free your heart

Lördag idag. Härligt höstväder ute så att man blir alldeles glad i kroppen. Blir inte ni det när ni ser att solen skiner utanför fönstrena? Sov i Farsta inatt då jag måste fortsätta överföringen från ena datorn till den andra idag så att jag kan ta bort alla mina saker från mammas och pappas gamla dator så att det kan hamna i sopkorgen sen.
Sen blir det nog en promenad ner till Farsta centrum för att kolla lite i affärer om det finns något att ha på sig ikväll och för att köpa en vinflaska. Ikväll blir det nämligen party på ett eller annat sätt med min favorit Camilla.

Hon behöver ha lite kul nu och de kommande veckorna kan vi inte gå ut så därför blir det nog utgång ikväll om det inte finns någon rolig hemmafest vill säga.

Ha en mysig höstlördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0