Längtar ihjäl mig

Imorse när jag vaknade så var jag på så bra humör och detta blev ju ännu bättre när jag såg vilket fint höstväder det var ute. Tji fick jag, för det höll då inte i sig så länge. Idag fyllde en pojke 2 år så då hade hans mamma tagit med en morotstårta. Vet inte om det var hon som hade gjort den men isåfall ska hon ha cred för det för jösses vilken god! Nog den godaste morotstårtan/biten jag ätit någongång. Blev nästan lite sur på mig själv att jag åt mig mätt till lunch för annars hade jag orkat en till bit. Hoppas istället att man får sig en bit till imorgon då det blev kvar.

Åkte till Farsta C efter jobbet, eller oops praktiken (men det känns ju som ett jobb). Där fyndade jag ett par jeans på Gina för 398:-. På Åhlens fick jag också med mig hem lite småsaker så som nagellack, ansiktsmask, dagkräm och värmespray så att mitt hår inte går sönder när jag plattar det!

Nu sitter jag här med ansiktsmask, nyduschad och känner mig hur fräsch som helst,haha. Skön känsla helt enkelt.
Om två veckor och två dagar åker jag till en annan stad och det ska bli så roligt, längtar ihjäl mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0