Camelin kväll

Camelin, som vi (jag och Camilla) kallas hade en riktigt rolig tjejkväll igår. Vi var på Södermalm som vanligt men nästa gång ska vi prova det nya stället i Gamla stan. Kvällen var hur kul som helst med massa dans, drinkar, skrattande och så lite "fyllesnack" som vanligt :)
Skoj, det var det. Vi hade inte varit ute på tre veckor så benen var fulla av liv på dansgolvet igår. Var helt slut när jag kom hem och idag mår man ju lite småilla efter drinkarna men för tillfället känns det okej. Bara det att jag måste lära mig och sova, inatt har jag sovit 4 timmar och detta gör nog att jag mår ännu sämre. Får försöka sova en stund sen.

Mysigt väder ute, ösregn. Men jag gillar det. Då kan jag kolla på film och ligga i soffan och höra hur regnet smattrar mot rutan. Det är mysigt tycker jag.
Vet inte om jag vill lägga in några bilder från gårdagen då det blev en del fyllebilder. Mest på Camilla då det var jag som hade kamera för en gångs skull. Lånade mammas och pappas som uppstod från de döda för ett tag sen. Hoppas att den inte går sönder igen nu när den är i mina ägor igen :S

(Tänkte visa en gammal bild men nu funkar det tydligen inte. Ofta det är så här. Illa.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0