Buskväll med grabbarna grus

Det är mina planer för kvällen. Ska till min kusin och passa min söta små pojkar medan mamma och pappa får gå på fest. Vi ska göra hemmagjorda pizzor, kanske ta ett bad och leka massor. Till kvällen blir det nog mys i soffan med lite popcorn och film (igen för min del).

Nu håller jag på att städa och plocka i lägenheten. Har även varit och kikat på en matta som jag vill ha och fick höra att det var den sista så nu är jag lite småstressad och vet inte riktigt vad jag ska göra. Ringde min mamma för att höra om hon ville komma hit och titta på den med mig (då jag kommer behöva låna pengar till den), men vi får se om hon har tid. 1500:- kostar den så det är ju inte mycket jämfört med andra mattor men inget jag kan hosta upp bara sådär.


L & A- sötare pojkar får man leta efter.

När pojkarna sover blir det nog en till film för min del och kanske lite skvaller läsande om jag hittar någon bra tidning på vägen dit.
Vad har ni för planer ikväll?

Kommentarer
Postat av: Lisa

nej det är mycket pengar när det är oväntat:P

2008-10-12 @ 10:32:06
URL: http://lisasvirrigatankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0