6 månader

Idag har jag bloggat i sex månader med lite av och påhopp. Kul grej det här med blogg egentligen. Nu skriver ju inte jag nåt särskilt direkt men att ändå ha lite läsare som ibland skriver söta och fina kommentarer är verkligen jättekul.
Var ju aldrig meningen från början, utan ville mest starta en blogg för min egen skull. Som en dagbok fast ändå inte. Inte lika privat. Började blogga i augusti 2007 men det höll sig inte alls så nu räknar jag från 1:a april -08.

Trots att det är roligt att skriva själv så tycker jag att det roligaste är att läsa andras. Har blivit alltmer intresserad av kläder eller rättare sagt mer shoppingsugen vilket är både på gott och ont och detta har att göra med alla tusen modebloggar som finns där ute. Roligt men jag gillar mångfald så jag läser lite gott och blandat bland bloggar :)


Såhär glad var jag när jag hade shoppat för ett tag sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0