Birgittas 50-års fest

Dålig uppdatering idag. Har varit grymt duktig idag så jag är så stolt. Vaknade upp vid halv 11 och sen klockan elva fram till nu har jag suttit och pluggat till den muntliga examinationen imorgon. Inge bakis idag, hur skönt som helst. Drack inte så jättemycket igår så det är väl därför och sov jag sju timmar inatt.

Nu tänker jag släppa plugget och resten av kvällen ska spenderas i soffan framför tv:n. Idag blir det canelloni till middag, så himla gott. Har ni prövat att göra det själva någongång? skitlätt är det iaf. Jag brukar ha färska lasagneplattor, ricottaost, spenat och sen egengjord tomatsås över. Sen brukar jag strö över lite riven ost och sen in i ugnen på 225 grader. Lätt som en plätt och gud så gottt det är :)

Antar att ni vill se lite bilder från gårdagen så här kommer några från 50 års festen först:

Birgitta- födelsedagsbarnet!

Kusin Carl-Filip med hans Caroline

Kusin Fredrik och hans Maria. De hade skrivit en jättefin låt till Birgitta.

Henrik och Magnus, mina sysslingar med flickvänner.

Middagstajm. Italiensk buffé = mums!

Bandet som spelade hela kvällen. Var väl mest 50-80 tals musik men det var kul.

Nu får ni vänta lite innan bilderna från Loves 23-års fest kommer upp. =)
Ska nog ta och fixa lite mat nu, börjar kurra i magen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0