Tröttheten tar över

Yes, jag blev godkänd på förra arbetet...phuu. Skönt då slipper man oroa sig för det.
Känner mig inte helt hundra nu, åt en macka i förhoppningen om att jag var hungrig men det är nog tröttheten som spökar istället. Höll ju på att somna på tunnelbanan hem.

Har jobbat en liten stund med gruppen idag så nu är alltid färdigt så..nu är har jag snart bara kvar den sista uppgiften i portfolion..den jobbigaste såklart men det ska nog gå bra.

Ikväll kommer min morbror och ska bo hos päronen så jag ska dit på middag igen, trevligt med lite gratismat när plånboken gapar tom. Herregud, är det verkligen en till vecka till pengarna?! Usch

Nej nu måste jag vila lite känner jag om jag ska kunna få något gjort sen. Är ni pigga och krya?

Kommentarer
Postat av: karima

Grattisss! Skönt att du kan lämna det bakom dig nu! Jag hann inte få mitt resultat eftersom jag kom dit en halvtimme försent. De hade bara öppet mellan 9 och 10. Får hämta det på torsdag istället...

2008-11-17 @ 18:33:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0