Stackars kille

Stackars mannen till tjejen som är med i programmet, han får bara höra mer och mer skit.
Nu är frågan: älskar du din man? Vad blir svaret på det tro?

Jag var en sväng till Farsta ikväll för att skriva ut mitt arbete. Fick med mig lite hembakt bröd av mamma och en check på 50:- hos H&M. Vi har samma H&M kort men det är jag som handlar där så alltså fick jag den :) snälla mamma
Känner mig lite halvseg, verkar vara en ny förkylning på gång nu, visste inte ens att den första var över, så det blir nog en tidig kväll idag. Vill vara pigg och kry på praktiken som börjar igen imorgon.
Blir skoj att träffa ungarna och personalen igen.
Lite småjobbigt med alla kläder man måste ta på sig varje dag bara men hey, jag ville ju ha snö så det får jag ta då!

Godnatt på er!

Update: Svaret var ja och det var sant. Himla tur det då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0