Sjukling

Lilleplutten, vad dålig han är. Han hade tydligen gått runt i lägenheten och frågat när jag skulle komma. Tillslut kunde han inte hålla sig uppe utan gick då och la sig i sängen. Han var vaken när jag kom. Vill inte äta glass, choklad, hallon med yoghurt eller nåt annat. Saft är det enda som går ner för tillfället. Tog tempen och den visade på 38 grader.
Vi la oss i sängen för ett tag sen igen och läste en faktabok om dinosaurier men lillen somnade så nu sitter jag och har precis ätit lite pizza. Lyxigt för det äter jag aldrig hemma typ.

Får väl se om han kommer upp om en stund, då ska vi försöka med lite yoghurt iaf. 
När ungar tackar nej till godis, då är de sjuka!haha..iaf den här killen ;)

Nehepp, går det nå bra på tv ikväll eller? Får ta och kika på nån film annars kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0