Patricia

Blev alltså utgång igår. Var egentligen inte meningen. Först var jag på middag hos mamma och pappa med gäster och fick där mina efterlängtade nem. Det var jättetrevligt men vid nio började jag röra mig hemåt. Bussen hem stoppades av en polisbuss och poliserna strömmade ut och tog två killar på bussen, lite action i livet är ju alltid kul =) haha

Love skickade sms om utgång men jag var ju pank. Ringde Camilla och hon tyckte att vi skulle dra ut och att jag då kunde låna pengar av henne så länge. Himla snällt och med tanke på bristen på utgång och dans på sistone så bestämde vi oss för att följa med grabbarna ut. Vi gick till Patricia och åkte inte hem förrän de stängde vid 5-tiden.
Hade jättekul igår med dans, drinkar (kanske för många?), shots från bartendern och massa skratt. Träffade på flera bekanta så det var skoj.
Idag ligger jag då och är bakis såklart men det var det värt! Tänkte att jag skulle ha pluggat men hjärncellerna är nog inte laddade för något sådant idag så jag ligger mest framför tv:n :).

Vill ni se bilder från kvällen?
Här kommer några iaf.


Jag och min bästa vän. Måste försvara Camillas blick då vi absolut inte var påverkade när detta kort togs ;)

Den snälla, och söta, bartendern som av någon anledning tyckte att vi behövde shots varje gång till drinkarna :)haha

Vi pratade med några tyska killar. Killen ser ut att ha det mysigt men Camilla ser mest rädd ut,haha.

Ajabaja på dig tysken.

Mina favoriter, Camilla och Love.

Grym kväll resulterar i lat dag så nu blir det filmtittande igen för min del.

Vad har ni gjort i helgen? Berätta!

Kommentarer
Postat av: mikkaelo

Så fin du är :)

2008-11-17 @ 22:19:42
URL: http://mikkaelo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0