Misslyckad middag

Igår skulle jag ju göra middag, öppnar kokosmjölken och den är alldeles fast. Typ som mjuk tvål. Vi gick till affären och köpte tre kokosmjölkburkar för 25:-. Går hem och varenda en är likadan som den första. Jag har ju lagat det förut och vet som ni också vet att kokosmjölk är flytande.
Vi gick tillbaka till affären med burkarna och fick bara tag i en ung kille och vet ni vad han säger?
-Ja men är du säker på att det är nåt fel på den då. Kokosmjölk är ju lite fett.
 Ja, det klart jag är det.
Har du smakat på den?
Nej det klart jag inte gör när den ser ut såhär.
(Camilla)- Du kan gärna få smaka om du vill.

Det ville han såklart inte och det hela slutar med att han springer iväg och frågar en annan ung personal om råd och svaret till oss blir att vi får ringa Ica och få ersättning därifrån. Men hallå? Det är väl ändå affären som ska ersätta oss och att de sen själva såklart får ringa de som levererar. Trött man blir, bra service liksom.
Blev matlagningsgrädde istället men det blev helt fel. Usch, misslyckat.

Nog om det, nu sitter jag och kollar The Hills och tänkte ta och läsa lite bloggar också. Ligger lite efter nu kan jag tänka mig,haha.


Kommentarer
Postat av: a n n a

men syster...vissa är ju hårda ovanpå och flytande i botten för att kokosmjölken har skurit sig eller vad man ska säga...de är dock inget fel på dem. Det kan inte ha varit så!?

puss storasyster

2008-11-30 @ 14:24:01
URL: http://annaoting.blogg.se/
Postat av: Tina

Haha jag skratar har for min sjalv i Kambodja..haha..vet precis vad du menar gumman:)

2008-12-02 @ 12:14:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0