Lolita

Glömde såklart kameran i all hast när jag åkte iväg till Camilla. Direkt när jag kom dit fick jag lilla Lolita i famnen. En liten vädurskanin var det visst så hon blir större men nu är hon bara 2 månader gammal. Så sjukt söt är hon!
Ska träffa Camilla på fredag igen så får komma ihåg kameran då så ska ni få se bilder på henne.

Blir lite tråkig uppdatering idag men nu orkar jag inte lägga in bilder och så. Imorgon ska jag jobba mellan 8-16 och därefter blir det middag hos mor och far. När jag kommer hem ska jag kompensera tråkiga inlägg med kort från den andra festen i lördags. =)

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Va kul att du är med och tävlar :D

2008-11-11 @ 21:37:39
URL: http://Wysteriiasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0