Let´s have a party

Plugget gick väl sådär..hade lite svårt att koncentrera mig när jag bara tänkte på saker inför kvällen. Om ett tag ska jag åka till mamma och pappa för att därifrån ta bilen till Tyresö. Jag ska vara duktiga flickan och inte dricka alkohol då jag sedan ska köra hem bilen till Farsta där även festen hos Love är. Hur perfekt är inte det liksom?!

Gud så skoj det ska bli ikväll...först kalas med en del av släkten och sen fest hos Love med massa kompisar. Åh vad jag längtar! Nu måste jag ta och fixa mitt hår. Naglarna och sminket är redan fixat. Blev riktigt nöjd med ögonskuggan idag men fick ingen bra bild på det så tjii på er,haha ;)

Nu tycker jag att ni ska ha en fortsatt trevlig lördag så hörs vi imorgon då jag förmodligen inte är bakis igen! :S
kramar till er


Hos den här killen är det 23-års fest ikväll! :) Grattis till Love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0