Let it snow

Vad chockad jag blev förresten när jag vaknade idag. Alldeles vitt ute...min önskan slog in. Ville ju ha mer snö.
Hoppas att det ligger kvar länge.
Såhär ser det ut utanför mina fönster just nu:

Lite mer än förra gången jag visade den första snön ;)

Så mysigt att se hur ungarna springer ut med sina pulkor och tefat och leker i snön.
Skönt det är att vara liten, saknar det lite.

Har varit duktig och städat hela lägenheten nu. Fick ett samtal från E´s mamma och han har tydligen feber så jag ska åka dit och vara barnvakt istället. Tråkigt för då kan inte killarna komma och sova över som det var tänkt och jag kan inte träffa L heller. Men men, så är det, alla blir vi sjuka ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0