Längtar tillbaka



Tänk vad skönt det skulle vara att få vara liten igen. När man inte behöver oroa sig över saker utan bara tar dagen som den kommer.
Gå till dagis och leka, komma hem och springa ut på gården eller leka dagis inne med gosedjuren. Ja, det var vad jag bl.a. gjorde när jag var liten.

Jag har ju valt att utbilda mig till förskollärare och vill helst jobba med de yngsta barnen som det känns nu. När jag var 5 år sa jag till min dagisfröken att jag också ville det och tänk så det kan bli.
Sen hade jag ju såklart andra drömmar efter det som t.ex. veterinär, polis osv men idag känner jag att jag är som gjord för att jobba med barn. Kan inte tänka mig något annat helt enkelt.

Oj, nu måste jag rusa till jobbet!
Ha det bäst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0