Ibland undrar jag vad jag gör alla timmar

Lektionen idag kändes som åtta timmar trots att den bara var tre, segt med andra ord,
När jag kom hem åt jag lunch, bulgursallad, är besatt för tillfället. Sen har jag inte gjort så mycket...vet faktiskt vad jag gjort de senaste timmarna. Men nu har jag varit duktig och bäddat sängen ren för nu står nämligen tvätt på schemat.
Krisfall, så länge sen var det jag tvättade. Har nog inte tvättat sen innan jag åkte till Valencia..herregud det är ju ett tag sen.

Sen är jag fast i greatstufftv nu också. Tänk så många timmar man kan spendera framför datorn nu, inte bra. Har ju annat att göra, plugg osv. För er som missade mitt tips om den sidan så är det en sida där du kan kolla på avsnitt från massor av serier. Ett tips speciellt till dig Mikaela som gillar serier ;)


Min stoora nybäddade säng. Skönt att lägga sig där ikväll :)


Tvätt står på schemat...

...och nu måste jag springa ner i tvättstugan. Hej på er!

Kommentarer
Postat av: mikkaelo

sv; Ja ruskigt nära :o



haha, va söt du är! Serier är bäst! :D

2008-11-07 @ 16:44:02
URL: http://mikkaelo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0