Duktiga jag

Hur duktig är inte jag egentligen? Uppe med tuppen men jag börjar inte skolan förrän halv 12 idag.
Varför är jag uppe redan nu då kanske ni frågar er? Och svaret på den frågan är kurslitteratur. Igår var jag så seg efter 40-års festen så jag bestämde mig istället för att gå upp tidigt och läsa idag istället.
Har ungefär 2 timmar på mig att läsa tre kapitel. Hinner nog inte med allting men är jag effektiv så ska jag nog kunna veta ungefär vad boken handlar om :)

Efter skolan ska jag äntligen träffa Tina. Vi har inte setts på evigheter men det blir väl så när en kompis går och kärar ner sig ;) Nu ska det bli kul att ses iaf! =)

Ha en trevlig måndag så ses vi när jag kommer hem ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0