Drömönskelista

Eftersom ingen utmanar mig så får jag göra det själv,haha. Hittade denna lista hos Wysteriia.

Tre hårda klappar:
1. Digitalkamera. Gärna Canon Ixus
2. Systemkamera..önska kostar ingenting...
3. Gjutjärnsgryta...vuxenpoäng :)

Tre mjuka klappar:
1. Klänning från style by stars, vet inte vilken.
2. Kanin, så att jag har nån att mysa med på kvällarna :)
3. Bebis, keep on dreaming Elin :) haha

Tre viktiga klappar:
1. Att familj och släkt mår bra.
2. Att skolan fortsätter gå bra.
3. Ett långt och lyckligt liv.

Tre personer jag utmanar:
1. Lisa
2. Rebecka
3. Emma

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hej du söta tjej!

Jag lovar och svär att jag ska anta utmaningen, ikväll, ok?

MÅste verkligen plugga nu.

Puss.

2008-11-25 @ 11:53:47
URL: http://babybom.blogg.se/
Postat av: Wysteriia

bra saker du önskar dig ju! ;D

2008-11-27 @ 00:04:49
URL: http://Wysteriiasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0