Bilder från igår

Var alldeles för trött när jag kom hem igår för att lägga in bilder. Men här kan ni få se vad vi gjorde igår:

Jag gullade såklart med lilla Lolita...så himla söt. Får ta och skaffa en pojkvän åt henne kanske ;) Så blir det söta kaninungar sen,hihi!

Såhär nyttiga var vi igår. Godis, vin, ost,kex och lite choklad på det. Aja nångång måste man ju få göra så också!

Scream är ingen vanlig katt, hon gillar att ligga på rygg :) Sötnosen, synd att jag ska vara allergisk mot dig bara :(

Jossi tyckte datorspel var roligare än idol och skitsnack med oss...konstigt.

Nu ska jag vara en duktig flicka och plugga lite..såhär på en lördag och allt. Hoppas bara att jag kan koncentrera mig på det också. Vi får väl se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0