Ambitiös

Nu har jag varit ambitiös. Klev upp klockan åtta imorse för att sätta mig och plugga innan jag ska till skolan vid 11-tiden. Blev klar snabbare än jag trodde så nu har jag ca en timme på mig att göra andra saker.
Vad sjutton ska jag göra nu då? Städa behöves verkligen men tänk om någon granne fortfarande ligger och sover, inte så snällt att dra igång dammsugaren då direkt :P haha

Nej, jag tror att jag ska sätta mig ner i soffan och kolla på ett avsnitt av O.C och sen fixa lunchen som jag tar med mig till skolan. Bulgursallad blir det idag.


Det här är bara en del av arbetet som ska in och dessa uppgifter blir inte ens bedömda. Onödigt?
Japp, säg det till min lärare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0