1 november

Lördag idag och jag är redan vaken. Blev en lugn hemmakväll framför Idol igår så då somnade jag inte sent.
Tycker Idol är pinsamt dåligt, förlåt, men håller ni inte med mig?
Det klart några kan sjunga helt okej men jag ser då ingen superstar i det där gänget. Och what´s up med att alla älskar Johan Palm. En tonårig kille som inte kan sjunga utan att det skär i öronen på en, nej han kan gärna få åka ut för min del.
Nu har jag väl retat upp en del kanske men vilken himla tur att jag inte har så många läsare då ;)

Idag eller rättare sagt ikväll ska jag på 40-års fest. Ska bli riktigt skoj. Den svarta klänningen (utan glitter) ska på, håret ska lockas och magen tryckas in,haha. Vi ska iväg redan vid sex-tiden så idag gäller det att planera.

Ska åka till Farsta centrum sedan tänkte jag och köpa ett par strumpbyxor och en flaska skumpa till Camillas morbror. Fredrik får av oss andra ett presentkort på Stadium. Jakob (morbrorn) har redan fått presenter på sin födelsedag men jag vill ha med mig något till honom som symbol iaf.

Nu blir det duschen, ha det!


Pappa på fotboll i Valencia :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0