Studenten

Ska snart iväg till min sysslings studentmottagning. Bara ryser när jag ser alla studentflak åka runt och alla skriker som galningar. Kommer ihåg den dagen som det var igår ( medveten om att jag lät lite gammal där), det kanske är den bästa dagen i mitt liv, än så länge. Vädret var soligt och alla glada, och sen hade jag och 4 tjejkompisar världens bästa flak som blev superlyckat med ungefär 50 pers och bra musik...åhh jag vill ju ta studenten igen ju!!

Aja nu måste jag gå, har lite småbråttom så det fick bli ett snabbt inlägg. Ikväll ska jag in till söder för några drinkar med Camilla och kanske lite picknick i Humlan innan om jag hinner.
Uppdatering kommer imorgon med bilder...
kram på er

image115

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0