Söndag

Sorry för dålig uppdatering men igår låg jag i soffan hela dagen. Känns ju kanske inte så jättebra när det var fint väder ute men men. I fredags var jag ute med Camilla och några från hennes klass då de hade avslut på deras utbildning.
Vi var först hemma hos mig och förfesta, sedan hos en tjej på söder och tillslut hamnade vi på Patricia. Riktigt lyckad kväll även om Patricia kanske inte är favoritstället.
Vi kom väl hem sisådär halv 6 och vaknade sedan kl 8 på morgonen så då kanske ni förstår varför jag låg i soffan hela dagen :P haha. Den enda motion jag fick var när jag och Camilla gick och handlade.

Senare på dagen kom vi på att vi skulle kolla på gamla filmer på filmkameran men självklart så hittar jag inte A/V sladden (som man kopplar till tv:n med) och vi försökte på alla sätt få tag på en trots att affärerna var stängda. Klockan 9 på kvällen kommer vi på att vi inte ätit någon middag så då drog vi in till stan och åt på Pizza Hut, sjukt gott!!
Efter det drog vi hem till var och en och däckade i sängen, har nog aldrig somnat så fort som jag gjorde igår,haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0