Plugg, plugg och lite mer plugg

Nu är det bara en vecka kvar på praktiken och nästa tisdag är det sista dagen i skolan vilket innebär att jag har ganska mycket plugg att göra. Men sitter man och skriver länge så bör det nog inte ta hela veckan, men jag vill ju ha ett liv också. =)
Känns lite trist också att sluta på praktiken när man kommit så bra överens med personal och barn och verkligen kommit in i det nu.
Men jag brukar ha lite svårt med sånt, att säga hejdå till barn och grejer..blir alldeles för fäst vid de små liven,haha. Nej, ska jag bli förskollärare så får jag nog börja vänja mig eftersom man kommer ha en del barn genom åren.

Vilket babbel..aja..jag kanske skulle ta och kolla på cocoo.se om armbandet jag vill ha finns på lager nu?!
Ha det bäst så länge =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0