Frukost

Gjorde världens knäppaste grej imorse: Jag vaknar av mig själv och tror att kl är 08.50 och jag börjar kl 9 så jag får såklart panik och hoppar upp ur sängen, tvättar ansiktet och klär på mig.
Medan jag borstar tänderna går jag in i köket för att titta vad klockan är så att jag vet vilken t-bana jag ska ta. Och vad ser jag, klockan är fem i fem!
Trodde inte att det var sant så var tvungen att slå på tv:n och kolla mobilklockan en gång till men det stämde ju såklart så det var bara att lägga sig i sängen igen och försöka somna om vilket jag lyckades med efter en timme så det blev lite mer sömn iaf.

Någon som känner igen sig?

När jag klev upp gjorde jag iaf världens "brakfrukost" (brukar oftast bara bli en macka, men nu ska jag ändra mina vanor) för att orka leka med ungarna ända fram till lunch och detta blev resultatet. Ett glas juice, en macka med light philadelphia och prickigkorv och lättyoughurt med lite kanel och banan till. Mums!
image100

Kommentarer
Postat av: Anna

är det nu man ska säga, "du e visst lite dum du", hihi, vilken rolig grej.
O smarrig frulle du fick till, frukost är bästa målet på dagen nästan

2008-05-23 @ 18:32:02
URL: http://annaoting.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0