30 grader och ett glas vin

Har precis kommit hem från söder där jag var med Tina på snaps. Alla bord och stolar var upptagna men vi plockade ihop två stolar och ett bord och gjorde oss ett ställe själva. Funkade lika bra det! =)
Hur skönt som helst var det att sitta där i solen och bara njuta..måste ju ha varit 30 grader, minst, så kändes det i alla fall.
Kan bjuda er på två kort, ett på Tina och ett på mig. Och anledning till att jag skriver att jag bjuder er på det, är kortet på mig. Okej, man kan ju inte alltid vara råsnygg men kom igen,haha. Ironi för er som inte förstod det där med råsnygg ;)


         
Söta Tina                     Jag

Jaja, nu ska jag sätta mig framför tv:n och kolla på inspelade Girlylicious, Unga mödrar och Vänner. Torsdagar är ju annars så tråkiga men nu ska det bli mys framför tv:n. wohooo!
Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0