Under eken

Utflykten med barnen gick bra och jag har lyckats bränna mig på näsan idag. Jag jagar runt med solkräm efter barnen men inte kan jag tänka att dutta lite på mig själv också. Aja, skönt att se att det fortfarande finns sol och värme kvar.

Jag kom hem för en halvtimme sen och då kanske ni undrar vad jag har gjort hela kvällen.
Jo, jag har varit på teater med mamma på Djurgården, under eken. Stället heter så eftersom scenen är precis under en ek, fiffigt, eller hur!?haha
Teatern var väl sådär..jag gillar bio mer,haha. Och dessutom blev jag galen på alla människor som kom och satte sig kring oss, eller fel av mig, på oss.

Förstår inte hur folk tänkte när de bredde ut sin filt över halva ryggen på mig? Hade sån lust att fråga om filten var till mig också men avstod från det. Det komiska var ju att även om de hade suttit i knäet på mig så att de ändå inte sett teatern om de inte ställt sig upp vilket vi fick göra i början innan vi fick plats längre fram.

Aja nog tjatat om det. Hur har er dag varit då?



Kommentarer
Postat av: a n n a

du skulle satt dig i knät på dem så kanske du hade sett bättre;)

leta gärna fram gamla anteckningar o böcker, det kan behövas!!

puss o godnatt!

2008-06-26 @ 22:34:13
URL: http://annaoting.blogg.se/
Postat av: emma

Jaaa, hon är superduktig. Trist bara att hon inte visat mamma än :P hihi

2008-06-27 @ 12:23:08
URL: http://litenemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0