Travel around the world

Tänkte att jag skulle visa er lite bilder från när jag var liten men det går inte att ladda upp. Konstigt nog kan jag bara ladda upp vissa bilder så det får bli några från olika resor vi har gjort istället.


Här är jag och syrran med mamma och pappa i Afrika. Inne i en souvenirbutik låg denna lilla goding som vi fick klappa.
På bilden suger lejonungen, som hette Nala, på min tumme.
Herregud vad söt hon var!!
(Nalas mamma kunde inte ta hand om henne så det var därför djurskötarna fick ta hand om henne.)


Här är jag och syrran på sicilien med familjen. Det var så varmt så vi var tvungna att bada med t-shirt en dag.


Syrran och jag sitter på stelnad lava från vulkanen Etna!

Nu gick det inte att ladda upp fler bilder så det får bli en annan dag. Jag ska snart iväg och träffa Camilla vilket ska bli roligt eftersom jag har varit sällskapssjuk i över ett dygn nu =)

Tjohej sålänge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0