Lördagen i bilder

Först käkade jag middag hemma

Potatisbullar é gott!

Nej, jag är inte 5 år. Jag fick den när jag sprang vårruset.

Tog ett glas baylies (stavning?) med hjärtformad is.
Vi (jag och camilla) tänkte först att vi skulle dra till kungsan som vanligt men kände för lite sällskap så istället drog vi in till söder med några killkompisar.
Jag satte på mig detta:

Måste seriöst skaffa mig nya kläder, hur kul ser det här ut liksom!?
Piffade till det lite med örhängen som jag lånat av Camilla iaf.



Camilla på Södermalm.

Killarna, tack för att ni tittade in i kameran! *ironi* =)

Camilla körde lite balett när hon hade chansen,haha.

Kvällen var väldigt lyckad och jag kan verkligen rekommendera stället Södermalm. Bra dansmusik och trevligt folk! Natten slutade också väldigt bra så tack för det !

Hoppas ni också hade en trevlig lördag!



Kommentarer
Postat av: Maria - Fashion, Fame and Everything in Between

Fin blogg du har =)

2008-06-09 @ 15:29:39
URL: http://mariamelle.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0