Helgen

Kass uppdatering, jag vet, men det är ju så fint väder och då vill man ju inte sitta vid datorn.
I fredags var jag först på studentmottagning och myste på uteplatsen med släktingar och åt god mat som duktiga Mats hade grillat..mums va gott det var. Kommer gärna på söndagsmiddag ikväll ;) Resten av helgen har varit härlig med detta sommarväder.

Här kommer helgen i bilder:

image116
Först var vi på Medis kök & Bar och sedan gick vi vidare för några drinkar på Soft kök & bar. Kvällen var trevlig men vi kände oss gamla.
image117
Lika snygga som vanligt ;)
image118
Dagen efter blev vi sugna på Gino som vi sedan åt med vaniljglass,mums!
image119
På lördagkvällen var vi på 29-års fest hos Janne. Här är söta paret Love & Anna.

Nu sitter jag hemma och skulle helst vilja gå ut i solen men jag har plugg som måste fixas snabbt som tusan. Så ni andra, ut och njut av solen så ska jag göra mitt bästa för att inte springa ut på balkongen. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0