Förlust men rolig kväll ändå

Igår spöade Spanien Sverige med 2-1 men jag måste säga att jag tyckte svenskarna spelade bra ändå.
Skrek som en galning när spanjoren sprang mot mål i övertiden,visste ju att det där skulle bli mål. Fan!
Aja, sen drog vi ut på snaps och träffade massa kompisar och hade skitkul..dock var det så varmt därinne så att jag höll på att dö men fasiken vad kul vi hade =) Love you guys!

Nu ska jag äta frukost, (vaknade för en halvtimma sen) som består av pasta med tomatsås och falafel och ett glas coca-cola givetvis en dag som denna ;) haha. Bra frukost Elin!

 

Uppdatering med bilder från kvällen kommer lite senare, nu måste jag äta innan jag spyr! haha
puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0