Färdig! =)

Äntligen äntligen är jag helt färdig med arbetet! Det tog sin lilla tid men jag är ganska nöjd. Nu ska jag bara lämna in det imorgon (sista skoldagen) och sedan vänta på betyget. Hoppas att jag slipper komplettera men man vet aldrig..don´t get your hopes up liksom.

Eftersom jag visste att jag skulle sitta inne i princip hela dagen så åt jag frukost och pluggade en stund på balkongen imorse när den låg lite i skugga iaf.
En timme senare var det dock så varmt så jag gick in igen.
Senare under dagen åkte jag till praktiken för att hämta mitt omdöme och kom lagom till kalas..päronsplit till mig, tack för det! =)
Känns tråkigt att lämna ungarna där, speciellt eftersom min lilla älskling P direkt sträckte upp armarna mot mig när jag kom, min lilla bulle. Jaja, herregud så jag håller på...

Nej, nu ska jag snart bege mig hem till mami och papi där jag ska skriva ut arbetet.
Ha en skön kväll så hörs vi!

Kommentarer
Postat av: a n n a

skönt o ha det klart! jag skriver tenta imorgon, sen är det över:)

2008-06-02 @ 19:59:53
URL: http://annaoting.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0