Drömmer mig bort

Nu är jag hemma efter dagens slit,haha. Eller egentligen inte hemma utan hos mamma och pappa där jag ska bli bjuden på middag, trevligt trevligt.
Gratis mat tackar jag ju inte nej till.

Vet att jag sagt det flera ggr men det är ju så jobbigt att vara pank...denna månad ligger jag risigt till vilket gör att jag inte kan göra nånting typ..tur att man jobbar på dagarna iaf. Helst skulle jag vilja ha pengar så att jag kunde resa bort ett tag.
Men nu får jag nöja mig med att drömma mig bort istället.


Tänk att få komma hit! Freedom Beach i Thailand, himla fint namn tycker jag.

Eller hit..har velat åka dit sen jag var liten eftersom jag då tyckte om delfiner väldigt mycket. Tycker fortfarande att det vore himla skoj att åka dit...Florida är det jag menar förstås!

Nu ska jag ta ett bad, hej så länge.


Kommentarer
Postat av: Malin

Åhå, Sea World...där har ja varit. I Love!

2008-06-23 @ 17:08:46
URL: http://malinoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0