Är jag en eller två?

Jag och Camilla är som ni kanske förstått bästa vänner (låter som att man är 8 år igen).
När vi jobbade extra på donken för några år sedan började en killkompis att kalla oss för Camelin. Sen dess blir vi kallade det av i princip alla. Det kan t.o.m komma fram människor vi inte känner och fråga om det inte är vi som är Camelin. Vi brukar bara skratta nu men första gången blev man ju lite paff,haha.
Vi har nog börjat inse mer och mer att vi gör och säger saker likadant hela tiden! Från att ha varit knäpptysta så säger vi samma mening samtidigt..konstigt det där.
Okej, jag erkänner, vi umgås väldigt mycket men har det inte gått lite över gränsen när man inte längre verkar vara en egen individ,hahaha =)

Hur som helst, det jag försöker säga är att jag hellre har få och ärliga vänner än många oärliga.



På den här bilden är vi väl kanske 18 år så det var några år sedan.

Kommentarer
Postat av: emma

haha, där vi kollade på matchen var alla i extas tills 1 - 2 målet kom. Alla föll platt nästan och satt som i chock :S

2008-06-17 @ 22:16:35
URL: http://litenemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0