Sovmorgon och nybakta scones

Vilken underbar morgon. Solen skiner, jag sov till halv 11 och nu sitter jag här och har precis bakat scones till frukost. Kan man få en bättre start på morgonen eller vad?!


Lånade bilden eftersom jag inte har nån kamera. Jag gjorde en av dessa "bullar".

Idag är det som sagt fint väder, finally, så idag tänkte jag att jag ska åka eller gå till Farsta och sen cykla hem min cykel hit till Bandhagen. Den har varit i Farsta ända sen jag flyttade hit men nu är den nylagad och det är ju bättre att den finns här hemma.

Ja, det är mina planer för dagen just nu!

Vad ska ni hitta på?

Kommentarer
Postat av: V

åh scones är underbart.

2008-07-09 @ 11:30:20
URL: http://psalmijanuari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0